Quintus firar Sveriges nationaldag med Ellen

Standard

Qvintus fick sola med mig, han tyckte det var skönt. Qvintus ville prova att åka häst och vagn. Det var skumpigt och vi höll på att ramla av. Jessica körde. Han fick också prova på att grilla. Qvintus fick träffa Jack och Isabelle.
När vi inte såg klättrade Qvintus upp på pappas rygg.
Ellen och Qvintus

Om Kristina Jonsson

Jag heter Kristina Jonsson och arbetar i Sätunaskolan som ligger i Sigtuna kommun. Tillsammans med mina elever kommer vi att driva den här bloggen. Jag är mycket intresserad av skolutveckling och IKT-frågor, som för mig går hand i hand. Det jag brinner lite extra för i skolväg är Elevledda Utvecklingssamtal, Det flippade klassrummet och bloggandet med eleverna.

»

Kommentera

