Skolportalen

Standard

Eftersom det börjar närma sig utvecklingssamtal, så har jag lagt in en ny länk här på bloggen, till Skolportalen. Du behöver e-legitimation för att logga in där. Via länken får du information hur du gör för att skaffa en sådan.

Via Skolportalen får du bland annat tillgång till ditt barns skriftliga omdöme. Det är ditt ansvar som vårdnadshavare att ta del av ditt barns omdöme. Har du inte tillgång till dator och Internet, så finns lånedator här på skolan. Då kommer du att få sitta i ett anvisat rum på skolan och läsa ditt barns omdöme. Skolan kommer inte att att skriva ut omdömena.

//Kristina

About Kristina Jonsson

Jag heter Kristina Jonsson och arbetar i Sätunaskolan som ligger i Sigtuna kommun. Tillsammans med mina elever kommer vi att driva den här bloggen. Jag är mycket intresserad av skolutveckling och IKT-frågor, som för mig går hand i hand. Det jag brinner lite extra för i skolväg är Elevledda Utvecklingssamtal, Det flippade klassrummet och bloggandet med eleverna.

One response »

Kommentera

