Kristina är sjuk

Standard

Hej
Jag vill informera er om att jag är sjukskriven pga min hals som inte blivit bra. Jag är helt sjukskriven den här veckan och veckan därpå (vecka 41) så är jag halvtids sjukskriven. Den här veckan, tisdag-torsdag kommer Anne Falk vikariera för mig tillsammans med Vera. Från fredag till fredag vecka 41 så kommer Martina Råsten att vara vikarie. Både Anne och Martina är utbildade lärare och kommer att följa min planering. Så det känns bra och tryggt att vi kunnat ordna det så bra för ditt barn. Jag kommer i mån av ork lägga in några småsaker här i bloggen och på så sätt ha kontakt med er och barnen. Undrar ni över något, tveka inte att höra av er till mig eller någon i arbetslaget.
//Kristina

About Kristina Jonsson

Jag heter Kristina Jonsson och arbetar i Sätunaskolan som ligger i Sigtuna kommun. Tillsammans med mina elever kommer vi att driva den här bloggen. Jag är mycket intresserad av skolutveckling och IKT-frågor, som för mig går hand i hand. Det jag brinner lite extra för i skolväg är Elevledda Utvecklingssamtal, Det flippade klassrummet och bloggandet med eleverna.

10 responses »

Kommentera

