Sorterat bland länkarna

Standard

Hej alla fina barn i 2a!
Vår klassblogg växer så fort och det är så kul. Så jag insåg att jag behövde underlätta för er att hitta alla bra filmer vi använder oss utav när vi lär oss. Så nu finns sångerna länkade till musik och engelska (eftersom vi mest sjungit på engelska) och mattefilmerna hittar du både under rubriken Mattefilmer och Matematik i vår länksamling. En länk innebär att du kan klicka på den, för att komma vidare i det här fallet på Internet.  Hoppas du tyckte det var bra!
Sen kan jag berätta att Tomten och Sälen har något på gång till dig, så du får ha lite koll här på bloggen.
Jag längtar jättemycket efter er och jag har hört att det går jättebra med vikarien, det blir jag glad att få veta! Såvill jag att ni fortsätter att vara.
Kramar Fröken Kristina

About Kristina Jonsson

Jag heter Kristina Jonsson och arbetar i Sätunaskolan som ligger i Sigtuna kommun. Tillsammans med mina elever kommer vi att driva den här bloggen. Jag är mycket intresserad av skolutveckling och IKT-frågor, som för mig går hand i hand. Det jag brinner lite extra för i skolväg är Elevledda Utvecklingssamtal, Det flippade klassrummet och bloggandet med eleverna.

Kommentera

