Besök på Lovö Prästgård

Standard

Vilken härlig dag vi haft tillsammans! Solen sken och upplevelserna blev många. Det är så roligt att kunna göra er (föräldrar och andra) delaktiga i vår vardag och vi i klassen har möjlighet att återuppleva det hela när vi vill. Titta på korten tillsammans, ditt barn kommer att ha mycket att berätta om!
//Kristina och Quintus

About Kristina Jonsson

Jag heter Kristina Jonsson och arbetar i Sätunaskolan som ligger i Sigtuna kommun. Tillsammans med mina elever kommer vi att driva den här bloggen. Jag är mycket intresserad av skolutveckling och IKT-frågor, som för mig går hand i hand. Det jag brinner lite extra för i skolväg är Elevledda Utvecklingssamtal, Det flippade klassrummet och bloggandet med eleverna.

8 responses »

  1. Jag tyckte att hönan va jete
    len.Jag tyckte de var roligt när
    kalven slika mej.
    Jag tyckte de va häftigt när
    bonden mjölka kosan.
    Jag tyckte att kattena va söta.🐮🐴🐔😄
    Från Arvid

  2. Det var spännande att se hur man mjölka kosan. Det var kul att klappa kalvarna.
    Och det var så gott med pastasalladen ❤
    Calvin❤

Kommentera

