Philips sista dag som PRAO i Sätunaskolan

Standard

Idag var det sista dagen för Philip med klassen. På måndag är han tillbaka i sin egen klass. Han har varit jätteduktig och bemött era barn mycket fint! Några barn blev uppriktigt ledsna när de skulle säga hej då till honom. Han bjöd oss alla på glass, så jätterart! Vi hade ritat och skrivit till honom och vi gav han också en present, som var väldigt uppskattat!

IMGP1288IMGP1284IMGP1287PhilipIMGP1285IMGP1286IMGP1290IMGP1289

About Kristina Jonsson

Jag heter Kristina Jonsson och arbetar i Sätunaskolan som ligger i Sigtuna kommun. Tillsammans med mina elever kommer vi att driva den här bloggen. Jag är mycket intresserad av skolutveckling och IKT-frågor, som för mig går hand i hand. Det jag brinner lite extra för i skolväg är Elevledda Utvecklingssamtal, Det flippade klassrummet och bloggandet med eleverna.

One response »

Kommentera

