Quintus helg med Noa

Standard

På fredag åt vi kinamat hos mamma jag åt kött, kycklig ris och nudlar.
sen åckteh jag pulka med lillebror Leo.

På lördag åckte jag bil med quintus jag pappa och lilesyster Engla-May.
jag har jort en flygplan av snö då åckte jag med quintus.
På ”lek och bus” var det kul der fans en stor vulkan.
quintus var fin på daniels kalas men jag vet inte hur myket daniel fylde år
quintus hade en fluga på sin hals. sen åt vi på burger king
Söndag
jag har öpnat luka numer 16 i kalenden med quintus.
Noa

noabk

2012-12-15 003

bild 1

bild 3

bild 4

About Kristina Jonsson

Jag heter Kristina Jonsson och arbetar i Sätunaskolan som ligger i Sigtuna kommun. Tillsammans med mina elever kommer vi att driva den här bloggen. Jag är mycket intresserad av skolutveckling och IKT-frågor, som för mig går hand i hand. Det jag brinner lite extra för i skolväg är Elevledda Utvecklingssamtal, Det flippade klassrummet och bloggandet med eleverna.

Kommentera

