Julavslutningen 2012

Standard

Wow, vilken härlig julavslutning vi skapade tillsammans! Elvira hälsar att hon tycker att 2a var superduktiga under hela avslutningen! Jag håller ju med så klart, ni alla är fantastiska! Vad kul det var när några lärare dansade Gangman Style för oss, oj vad jag skrattade! Och vad häftigt det var när vi alla var med och dansade! Men när ni dansade i klassrummet, njöt jag ännu mer! Tack alla, för alla fina julgåvor! Jag är alldeles överväldigad! Quintus kom ihåg att han skulle följa med mig hem idag. På julafton så får han följa med Thea hem. Undrar om hon också kanske kan skriva lite om vad de gjort ihop? För så fall kan jag lägga upp det här på bloggen. Vi får hålla tummarna!
//Fröken K

Carola

Gangman style

Gyllene dojan award 2012

Gyllene dojan

image

IMGP1349

IMGP1352

IMGP1356

IMGP1362

IMGP1365

IMGP1367

IMGP1368

IMGP1369

IMGP1371

About Kristina Jonsson

Jag heter Kristina Jonsson och arbetar i Sätunaskolan som ligger i Sigtuna kommun. Tillsammans med mina elever kommer vi att driva den här bloggen. Jag är mycket intresserad av skolutveckling och IKT-frågor, som för mig går hand i hand. Det jag brinner lite extra för i skolväg är Elevledda Utvecklingssamtal, Det flippade klassrummet och bloggandet med eleverna.

2 responses »

  1. Hej,
    jag längtar och väntar på julafton för då kommer jag träffa Quintus och han får följa mig hem. Ska skriva och dokumentera hans jullov.
    God jul till er alla. Kram Thea

Kommentera

