Gott Nytt År

Standard

Det sägs att man kan önska sig saker/händelser vid midnatt (tolvslaget) på nyårsafton. Du ska inte berätta vad du önskar, utan det är hemligt. Då sägs det att det går i uppfyllelse. Jag vet inte om det stämmer, för alla mina önskningar har inte gått i uppfyllelse. Men är du vaken vid midnatt kan du pröva.
Gott Nytt År till er alla!
//Fröken K och Quintus

image

Om Kristina Jonsson

Jag heter Kristina Jonsson och arbetar i Sätunaskolan som ligger i Sigtuna kommun. Tillsammans med mina elever kommer vi att driva den här bloggen. Jag är mycket intresserad av skolutveckling och IKT-frågor, som för mig går hand i hand. Det jag brinner lite extra för i skolväg är Elevledda Utvecklingssamtal, Det flippade klassrummet och bloggandet med eleverna.

Ett svar »

Lämna en kommentar