Quintus helg med Hanna

Standard

Helgen hos Hanna

På den här bilden är vi på väg hem från skolan

Jag lärde mig att skära tomater

Hanna bjöd på Korma

Jag fick träffa min Kusin från Hamleys

Vi kollade teve och åt chips

Jag fikade med Hanna i handbollshallen

Och tittade på när hon tränade

På söndagen åkte vi till stallet

Det var kallt på läktaren

Så jag trivdes bättre med Hannas mamma i cafeterian, där vi tittade på Hanna som red Acke

Sen åkte vi till Alsike och tittade på Hannas bror som spelade handboll

Det var varmt och skönt och dom gjorde 80 mål.

1

2

2.1

4

3

6

5

8

7

IMG_2094

IMG_2095

About Kristina Jonsson

Jag heter Kristina Jonsson och arbetar i Sätunaskolan som ligger i Sigtuna kommun. Tillsammans med mina elever kommer vi att driva den här bloggen. Jag är mycket intresserad av skolutveckling och IKT-frågor, som för mig går hand i hand. Det jag brinner lite extra för i skolväg är Elevledda Utvecklingssamtal, Det flippade klassrummet och bloggandet med eleverna.

One response »

Kommentera

