Vilken härlig dag

Standard

Idag har vi haft en rolig och lärorik dag. Vi har arbetat med våra IUP-mål var och en. Vissa har tränat att maila fröken (gissar att min inbox är jättefull med fina brev), vissa har tränat matte och vissa har läst. Allt beroende på vilketmål just ditt barn har. Vissa kommer att kommma hem och fråga efter era mailadresser, för det är det barnens mål. Det var en härlig, koncentrerad stämning om än lite högljutt ibland. Detta är något vi kommer att arbeta mer med.
Detta ingår i det arbete där vi förbereder oss för våra utvecklingssamtal.

IMGP1381

IMGP1382

IMGP1383

IMGP1385

IMGP1386

IMGP1387

IMGP1388

IMGP1389

IMGP1390

IMGP1391

IMGP1392

IMGP1393

IMGP1394

IMGP1395

About Kristina Jonsson

Jag heter Kristina Jonsson och arbetar i Sätunaskolan som ligger i Sigtuna kommun. Tillsammans med mina elever kommer vi att driva den här bloggen. Jag är mycket intresserad av skolutveckling och IKT-frågor, som för mig går hand i hand. Det jag brinner lite extra för i skolväg är Elevledda Utvecklingssamtal, Det flippade klassrummet och bloggandet med eleverna.

Kommentera

