Tider till utvecklingssamtal vårtermin 2013

Standard

Utvecklingssamtalen att vara elevledda, vilket innebär att ditt barn presenterar sig och sitt skolarbete för er föräldrar i 20 min och sedan kommer jag in de sista 20 minuterna och då tittar vi lite på hur det gått på vissa tester, samt skriver klart IUP (Individuella utvecklingsplanen).
I och med att vi har elevledda utvecklingssamtal, så kommer tiderna att gå omlott. Barnen är jättesugna på detta och längtar efter sina utvecklingssamtal. Därför är det mycket viktigt att du kommer i tid, så att ditt barn inte behöver vänta.

Skulle du komma försent, så påverkar det även de barn med förälder som kommer efter ditt barn. Som ni ser på tidsschemat, så har alla en bestämd tid. Måste du byta tid, så får du själv göra det, med någon i klassen. Kom då ihåg att meddela mig förändringen!

Tider till utvecklingssamtal vt-13

//Kristina

About Kristina Jonsson

Jag heter Kristina Jonsson och arbetar i Sätunaskolan som ligger i Sigtuna kommun. Tillsammans med mina elever kommer vi att driva den här bloggen. Jag är mycket intresserad av skolutveckling och IKT-frågor, som för mig går hand i hand. Det jag brinner lite extra för i skolväg är Elevledda Utvecklingssamtal, Det flippade klassrummet och bloggandet med eleverna.

3 responses »

    • Hej, av någon anledning så syns inte er kommentar, förstår inte varför. Men ni undrade om något gällande själva upplägget. Jag skriver ett till inlägg med en ännu tydligare förklaring. Bra att ni hörde av er.

Kommentera

