Föräldrasamrådet

Standard

Kallelse Föräldrasamråd Sätunaskolan

Tid: Onsdagen den 27 mars 2013

Klockan 18.45 – 20.00.

Lokal: Konferensrummet på övre plan

Dagordning:

* Nuläget i klasserna

* Läsåret 13/14

* Innehåll och tankar

* ”Sköna skolkläder till personalen”

http://www.skolgarderoben.se

* Likabehandlingsplanen 12/13

*Skrivande av ny kartläggningsenkät

*Nuläge angående webbaserad enkät

* Tillagningskök från Ht-2013

* Övriga frågor

VÄLKOMMEN!
Mattias Ramberg

Tf. Rektor

mattias.ramberg@sigtuna.se

About Kristina Jonsson

Jag heter Kristina Jonsson och arbetar i Sätunaskolan som ligger i Sigtuna kommun. Tillsammans med mina elever kommer vi att driva den här bloggen. Jag är mycket intresserad av skolutveckling och IKT-frågor, som för mig går hand i hand. Det jag brinner lite extra för i skolväg är Elevledda Utvecklingssamtal, Det flippade klassrummet och bloggandet med eleverna.

Kommentera

