Vad gör du på påsklovet?

Standard

Jag är så nyfiken på vad du gör på påsklovet och framförallt, vad du lärt dig. Jag är i Turkiet och nedan ser du en bild från poolen där jag ligger bredvid och solar. Jag har lärt mig att säga Merhaba, som betyder hej på turkiska. Jag ska försöka lära mig lite mer ord, för jag tycker att språk är spännande. Vad har du lärt dig? Stå på huvudet? Nya ord? Göra en kullerbytta? Skriv och berätta för oss alla!

20130403-115801.jpg

About Kristina Jonsson

Jag heter Kristina Jonsson och arbetar i Sätunaskolan som ligger i Sigtuna kommun. Tillsammans med mina elever kommer vi att driva den här bloggen. Jag är mycket intresserad av skolutveckling och IKT-frågor, som för mig går hand i hand. Det jag brinner lite extra för i skolväg är Elevledda Utvecklingssamtal, Det flippade klassrummet och bloggandet med eleverna.

5 responses »

  1. Hej Kristina !Min pappa kom till Sverige . Jag var glad.
    Jag har vart i Skansen och på bio med min familj . Jag och min pappa spelade fotboll.
    Påsklovet var roligt.
    Mvh :Atakan

Kommentera

