Föräldra- och barnträff 29/4 mellan 17.30-19.00

Standard

Såg på bloggen att det var några föräldrar som ville att vi skulle äta middag tillsammans.
Det blir då den 29/4 mellan 18-19, se information om skolans aktivitet på annat bloggen inlägg. I klassrummet träffas vi Kl.17.30 för att äta.
Alla får ta med den mat som man vill äta och dricka, samt det man äter med och på.
Middagen kommer vi att äta tillsammans i klassrummet, så det finns begränsat utrymme.
”Finns det hjärterum så finns det stjärterum”
Vi kommer att stå med bröd, smör och kaffe och kaka.
Mvh
Vårgruppen

About Kristina Jonsson

Jag heter Kristina Jonsson och arbetar i Sätunaskolan som ligger i Sigtuna kommun. Tillsammans med mina elever kommer vi att driva den här bloggen. Jag är mycket intresserad av skolutveckling och IKT-frågor, som för mig går hand i hand. Det jag brinner lite extra för i skolväg är Elevledda Utvecklingssamtal, Det flippade klassrummet och bloggandet med eleverna.

Kommentera

