Strejken avblåst

Standard

Fackförbundet Kommunal och Sveriges kommuner och landsting (SKL) är överens och strejken uteblir. Det innebär för oss i skolan att skolmaten kommer att serveras som vanligt och ingen behöver ta med sig frukost eller lunch.
Vill du veta mer, så kan du läsa här
http://www.dn.se/nyheter/sverige/presskonferens-med-kommunal-och-skl
Däremot så påminner jag er alla, att ta med sig middag tills imorgon, så träffas vi i klassrummet Kl. 17.30 för mysigt samkväm innan vi påbörjar F-2A:s Familjekväll Kl. 18-19

About Kristina Jonsson

Jag heter Kristina Jonsson och arbetar i Sätunaskolan som ligger i Sigtuna kommun. Tillsammans med mina elever kommer vi att driva den här bloggen. Jag är mycket intresserad av skolutveckling och IKT-frågor, som för mig går hand i hand. Det jag brinner lite extra för i skolväg är Elevledda Utvecklingssamtal, Det flippade klassrummet och bloggandet med eleverna.

2 responses »

Kommentera

