Terminstart

Standard

Hej

Nu på måndag, den 19/8, har vi terminens första skoldag. Vi träffas på skolgården Kl.10.00. När vi är klara där, så går vi till vårt nya klassrum. Kommer ni ihåg vart det ligger? Det är klassrummet precis ovanför ”gamla” 1A.
Vi kommer att hålla på till Kl.14.00 och därefter är själva skoldagen slut och fritids börjar, för de som har det. Därefter läser vi enligt schema.
Varje barn får ett kuvert med viktig information med sig hem på måndag. Det är mycket viktigt att du som förälder läser igenom dessa papper!
OBS! Vissa papper ska fyllas i och lämnas till mig senast 23/8
Välkomna!

About Kristina Jonsson

Jag heter Kristina Jonsson och arbetar i Sätunaskolan som ligger i Sigtuna kommun. Tillsammans med mina elever kommer vi att driva den här bloggen. Jag är mycket intresserad av skolutveckling och IKT-frågor, som för mig går hand i hand. Det jag brinner lite extra för i skolväg är Elevledda Utvecklingssamtal, Det flippade klassrummet och bloggandet med eleverna.

2 responses »

    • Hej Tasfia
      Vi träffas senast kl.10 på skolgården, jag är där ca tio minuter innan. Läs inlägget en gång till för säkerhets skull, så att du inte missat något mer. För klockslaget står där redan🙂
      Kristina

Kommentera

